Dlaczego zależy mi, żebyś zainteresował się budowaniem swojej osobistej marki? Ponieważ jestem absolutnie pewien, że w dłuższej perspektywie bardzo Ci się to opłaci i dużo na tym zyskasz.
Dla mnie osobista marka to jakość, którą dzielisz się z innymi. Z najbliższymi, przyjaciółmi, z szefem, współpracownikami, partnerami biznesowymi, klientami, a nawet z obcymi.
Jakie są tego korzyści?
Stajesz się skuteczniejszy, bardziej lubiany i lepiej opłacany. Cieszysz się szacunkiem i twardo stąpasz po ziemi.
Wszystko, co wiąże się z osobistą marką można wyrazić jednym słowem: zaufanie. Zaufanie, które mają do Ciebie inni.
Jak je zdobyć? Joanna Malinowska-Parzydło w swojej książce „Jesteś marką” mówi o czterech krokach budowania marki osobistej:
-
Być sobą
-
Dać się poznać
-
Skutecznie się komunikować
oraz
-
Żyć wartościowym życiem